March 25, 2010

palaukan aku dengan pakaian, bogelkan aku dengan perasaan.

tak-tun
tak-tun tak tun-tak

sebuah keluarga di tebing bukit.
mencari kedewasaan dalam buku. (ref: scince form3 chap4)
mencari awek di kelas sebelah.
ehem.
aku maksudkan kelas 5Muslim.
setiap detik yang berlalu,
aku rasa bagaikan aku melayari sebuah tayar basikal.
basikal usang. dipakai si tua. ganyut.
otaknya geliga. cuma dalam bab kaberet.

cuma,
yang lainnya aku bahagia bersama kau orang.
aku juga cuma,
tak pasti seberapa lama perasaan ini akan wujud dalam
dogma peribadi aku.
sesungguhnya, dalam skala 10, aku beri 10 untuk
memori yang ada sepanjang bersama-sama.
masa tidak dapat diputar, macam roda impian.

dulu aku ingat kau orang palau aku,
rupanya aku berdialog dengan qarin. bukan adik pimer. taw!
dulu aku ingat aku berbogelan sambil memeluk wanbaw. what the?
oh.
aku sedar, itu sebenarnya cuma
side efek, kerana...

merindui seseorang.
woha!

No comments:

ikhwan('-')


hadi, umar juf, zaimi, fitri, firdaus, nasri, hazwan, wanbaw, yasin yess, loqbul, naim, paan, koyob, akmal, safwan, syidin, pecol, wildan, arif aizad.




akhowat(^^)




rifqah, nazihah, najwa, liyana. balqis, haziqah, ainina, amalina O, azyani, ummi, nurlina, fatin, amal, 'alia, aziana, ain, safwanah, mardhiah, aisyah, aina, farhana, hajar, hidayah, hazirah, fathiah, naqibah,