April 12, 2010

isk3...

#01

 aku...pinta...aku...seorang...wolverine.
setiap kali aku mendongak kelangit.
aku terlihat burung-burung berterbangan.
lalu kukembangkan sayap daraku..
kucabar untuk menggapai bintang.
oh.
dari atas drogma pemikiran aku jelas,
kulihat anjing-anjing bertebaran di Seychells.
rama-rama mengawan bersama si kupu-kupu.
babi-babi berterbangan. ibarat tumor dubur.
yang mencari preparation H untuk melegakan.

aku turun kembali ke bumi.
aku kembali kerana masih.
mencari... yang hakiki. 
sinar yang pasti.
janji suci... yang abadi~

2 comments:

zie said...

weyh!asal letak nama mirul lak kat situ??

Anonymous said...

kenapa?

ikhwan('-')


hadi, umar juf, zaimi, fitri, firdaus, nasri, hazwan, wanbaw, yasin yess, loqbul, naim, paan, koyob, akmal, safwan, syidin, pecol, wildan, arif aizad.




akhowat(^^)




rifqah, nazihah, najwa, liyana. balqis, haziqah, ainina, amalina O, azyani, ummi, nurlina, fatin, amal, 'alia, aziana, ain, safwanah, mardhiah, aisyah, aina, farhana, hajar, hidayah, hazirah, fathiah, naqibah,