June 18, 2010

nota untuk ekau~ den dah jadi orang noghori dah skang..

janganlah pabila melihat bintang di langit,
rumput di bumi dilupakan,


janganlah berasa sedih wahai kawan-kawan,
kita masih boleh berjumpa kembali,
aku yakin, tidak ada setiap orang daripada kalangan
kita yang menyombong dengan kita selepas tamat tingkatan 5.
fahamilah,mereka juga punya hidup masing-masing...
tidak bermakna mereka sudah komplitli melupakan memori lama bersama.
perbetulkan drogma kita,
memang benar sudah lama tidak bertanya khabar,
tapi jika bertanya khabar menjadi satu syarat untuk kekal berkawan,
sudah lama kita tidak berkawan lagi.
tapi, janganlah jadi seperti itu...
kenang kita semua dalam doa kita bersama...


dalam kesempatan ini juga,,,
aku mahu meminta maaf dari segala hujung kepada segala hujung yang lain,
kepada kalian semua,,,
maaf untuk memori yang lepas,
memori yang pahit,
mahupun yang pahit dalam manis,  (bagiku)
ya...ianya untuk kalian semua yang membaca,
selama setahun aku menyimpan perasaan bersalah,,
bagilah aku respon jika kau sudah memaafkan aku.
malam tak pernah lagi seperti dulu...
eniwe,
terima kasih kerana sudi membaca,
***

No comments:

ikhwan('-')


hadi, umar juf, zaimi, fitri, firdaus, nasri, hazwan, wanbaw, yasin yess, loqbul, naim, paan, koyob, akmal, safwan, syidin, pecol, wildan, arif aizad.




akhowat(^^)




rifqah, nazihah, najwa, liyana. balqis, haziqah, ainina, amalina O, azyani, ummi, nurlina, fatin, amal, 'alia, aziana, ain, safwanah, mardhiah, aisyah, aina, farhana, hajar, hidayah, hazirah, fathiah, naqibah,