June 18, 2010

sepatutnya,,,

aku ada seekor dinosaur,
bolehlah aku hantam sama pembuli dekat KMNs ini...
boleh juga aku menunggang setiap petang...
sepatutnya,
aku ada set gitar Zeppelin sebiji dekat bilik aku,
boleh lah aku jamming dekat depan dewan kuliah,
nanti awek-awek cair dengan aku...hehe
sepatutnya,
aku ada Buggati Veyron FBG,
bolehlah aku bawa bini aku jalan-jalan dekat KL nanti.
sepatutnya,
aku ada seekor Night Fury,
macam dalam cerita kartun Hollywood itu,
boleh aku berlagak main-main dengan naga.woha!
sepatutnya,
aku ada suit Ironman,
nanti aku boleh selamatkan dunia daripada kekejaman manusia sendiri...
sepatutnya,
aku jadi ayam tambatan untuk wakili Malaysia dalam
World Cup ini...
sepatutnya,
badan aku tough macam Malek Noor,
baru awek-awek nak aku.har3.

sepatutnya,,,

aku pakai helmet waktu pergi beli lunch tadi.
haih.


No comments:

ikhwan('-')


hadi, umar juf, zaimi, fitri, firdaus, nasri, hazwan, wanbaw, yasin yess, loqbul, naim, paan, koyob, akmal, safwan, syidin, pecol, wildan, arif aizad.




akhowat(^^)




rifqah, nazihah, najwa, liyana. balqis, haziqah, ainina, amalina O, azyani, ummi, nurlina, fatin, amal, 'alia, aziana, ain, safwanah, mardhiah, aisyah, aina, farhana, hajar, hidayah, hazirah, fathiah, naqibah,